אחת הטעויות הגדולות שעושים כותבי תוכן, ואני רואה את זה הרבה ברשת, זה לקחת מאמרים או תוכן מאתרים אחרים ולשכתב אותם, במקום לפתח שפת כתיבה ייחודית משלהם. זה לא חוכמה לקחת מאחרים, זה לא חוכמה להיות תמיד כינור שני (אלא אם כן אתם מרגישים ככה). בדרך הזו לא תתקדמו לשום מקום, ותישארו לנצח כותבי מאמרים בינוניים ומטה. אבל אם תבינו איך כותבים? יהיה לכם אוצר גדול שתוכלו להשתמש בו לתועלתכם ולהפוך להיות כותבים מקצועיים ומקוריים ברשת.

אני לא יכולה ללמד אתכם לכתוב על רגל אחת (גם לא על שתיים ובדרך כלל זה גם קשור בגלל לידיים ולהרבה כישרון), אבל בתור כותבת מקצועית כבר אלף שנה, אני יכולה להגיד לכם רק דבר אחד- קודם כל תלמדו לחשוב ואחר כך לכתוב. כתיבה היא תוצאה של מחשבה, של רעיונות, הבנה, חיפוש ומסקנות. הכתיבה היא כלי שמשמש לנו לביטוי, אבל מהו הביטוי? הביטוי הוא מה שאנחנו יודעים, מבינים וחושבים על עניין מסוים. הכתיבה קשורה לתחום של הנושא, לחשיבות שלו בחיים, האם הוא טרנדי או נצחי? האם הוא זוטר או מרכזי? האם הוא מרגש, מלהיב? חדש, ותיק? מהי מטרת הכתיבה שלכם? על איזה אינטרס אתם שומרים, האם מדובר בחשיפה ראשונה או בשמירה על מיתוג? האם אתם רק צריכים להעביר מסר.

אז לפני שאתם כותבים משהו תחשבו עליו. תחשבו מה אתם חושבים עליו, מה אתם יודעים עליו. תדוגו עליו חומר, תבינו, תטמיעו ואז תשלפו את המקלדת. אל תקדימו את המקלדת למחשב. רק כך תוכלו להפוך לקופירייטרים וכותבי תוכן טובים. מילים אינן אומרות מאום כשאין מאחוריהן ביטוי של הבנה ומחשבה מקורית ואמתית.